donderdag 6 december 2012

In de zak

De meesten van ons zijn gisteren blij verrast met een persoonlijk cadeau, waarin tijd en aandacht gestoken is. Dat was de opzet en die is veelal geslaagd. Het was ook erg leuk om de cadeaus van anderen te zien. 

Ik wil @eigenwijscoach, @Marielle_Barwas, @sjaronleeuw, @D_a_n_ie_l_l_e en @PatriciaCdeWaal hartelijk bedanken voor hun hulp bij het begeleiden van de groepen. Zonder jullie had het niet gekund.

Domper


Toch is er ook een domper. Een paar mensen hebben niets gekregen. Vorig jaar is dat gelukkig niet voorkomen, maar het was mijn grootste angst. Helaas is het nu dus wel gebeurd.
Via de lootjessite is niet te achterhalen wie-wie had. Blijkbaar hebben mensen zich opgegeven, de moeite genomen hun lootje in te leveren, een verlanglijstje in te vullen en zijn ze het vervolgens vergeten. Of ze durfden niet meer? Of ze wilden niet meer.
In de zak ermee!

Voor volgend jaar heb ik bedacht om mensen, als ze zich aanmelden, eerst de instructies te mailen en te vragen om nogmaals te bevestigen dat ze meedoen en het serieus nemen. Wie niet reageert, doet niet mee. Maar wat kunnen we nu nog doen?

De vergetenen


Ik zag een initiatief voorbij komen om de mensen die geen cadeau gehad hebben alsnog te verwennen. Dat is een mooi plan!
Bedankt hiervoor.

Rian Visser

P.s.
Het betreft naar mijn weten
@versvoeten (groep 5)
@VincentGiesbert (groep 4)
@Aschadenberg (groep 6)
@bodrumlover (groep3)
@melanievdpeut (groep1)
@MariekeHelmes (groep4)

2 opmerkingen:

  1. En hoe gaan wij dit doen? Ik wil nog wel iets in elkaar zetten voor iemand, maar red dit niet de komende paar dagen. Iemand een andere suggestie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En @MariekeHelmes... Haar twittersint trok zich twee dagen van tevoren terug. Heeft dat wel gemeld bij mij en bij haar.

    BeantwoordenVerwijderen