donderdag 5 december 2013

Inzendingen 2013

Hieronder de gedeelde twurprises:

Wat een verrassing vanmorgen! Een prachtige Prezi van mijn TwitterSint @d_a_n_ie_l_l_e, waar ik hard om moest lachen, een traantje, een hart onder de riem. http://prezi.com/uru_i4yqv48k/help/#

En die prachtige Prezi was nog maar het gedicht! Het cadeau was een Pinterestpagina met spreuken. https://www.pinterest.com/fotodana/rian/
Mijn favoriet is deze:
https://s-media-cache-ec0.pinimg.com/originals/63/b3/1f/63b31f4c2f3b1f109696a7ac0bdc3585.jpg

Bedankt TwitterSint, mijn dag kan niet meer stuk. 
Rian


Ik kreeg een mooie PowerPoint van @Marielle_Barwas waaruit bleek dat ze zich echt in mij verdiept had! De oh's en ah's waren niet van de lucht!

Bedankt!
ps: mijn zoon was ook erg blij met de skybox
Danielle

Deze was voor Viktor, gemaakt door @Timgears:
Die TwitterSint Tim verklapt het geheim van de smid en helpt Viktor jong te blijven!

 
Mijn twurprise gekregen van Rian Visser!
Groet,
Anette aka @Tweet_missteach

                    Lieve Anette,
 
Sint kent jou al vele jaren
als een lieve juf en aardige vrouw,
maar nu ben je boos, je kunt moeilijk bedaren,
je geest is verhit om een douchewand
die je bestelde en maar die niet komen zou.
 
Terwijl je verlangt naar vreugde en rust,
groeit het probleem en neemt toe in gewicht,
gedachten beuken als golven op de kust,
overspoelen het vredige strand,
je voelt je bedonderd, gemeen opgelicht.
 
Sint hoopt dat de wand snel zal komen
dan stuurt hij je een oprechte felicitatie.
Maar voor nu: laat je gedachten stromen,
als water uit een douche, je voeten in warm zand,
denk aan eenvoud en geluk, bij deze douchewand-mediatie.
 
De Sint

Hier is je cadeautje en een heel fijne sinterklaas gewenst!

En nog een paar inzendingen:
Het gedicht voor Yvette
Het bijbehorende cadeau!
Beide gemaakt door Monika...


Een prachtige PowerPoint voor @NOA_inge, van Viktor:

Een mooi verhaal voor Monica en @3littlebrdz Caroline werd voorafgegaan door dit gedichtje:
Hallo, lieve Monica, mijn beste kind

Je krijgt weer een kadootje van de Twittersint
Was jij degene die in alle hoeken
Zuchtend en smekend naar je kadootje moest zoeken?
Vandaag komt het hopelijk op tijd en gezwind

Het was me een genoegen
Voor jou te zwoegen
Want jou ken ik al tijden
die mij verblijden,

De twittersint



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten